Selam kızlar 2 gündür bel ağrım vardı nst ye girdim ağrı çıktı doktor bu haftada normal değil dedi serum aldım tekrar nst girdim ağrı yoktu. Rahim ağzı uzunluğum iyi erken doğum yok gibi demişti doktor yaşananız var mı böyle bi durum erken doğum habercisi olabilir mi hala bel ve kasık ağrım var