Canan2625 gerilik olayı zaten 20. Haftalarda başlar ilerleyip ilerlememesi sebeplere bağlı biraz. İlki 32 haftada 960 gram, ikincisi 36+5 te 2 kilo, üçüncü bebeğim de 37+5 te 2400 gram doğdu. İlki 48 gün, ikinci 1 hafta küvezde kaldı, üçüncü küvez süreci yaşamadı çok şükür. Gelişim geriliği ilerledikçe gebelik zehirlenmesine çevirebiliyor, amniyon sıvısı azalabiliyo, öyle durumlar olunca doğum kararı alınıyor. Yani büyümeye devam ediyorsa, suyunda problem yoksa, idrarda kaçak falan yoksa dr lar her zaman anne karnında tutmaya öncelik veriyorlar. Düzenli beslenip bol su tüketin, kendinizi bedenen çok yormamaya çalışın, gerilik 3 haftada kalmaya devam etse bile son haftaları görme ihtimaliniz var yani korkmayın 🥰