Beyazzz İki çocuğum var ikisinde de tetanoz aşılanımın tüm dozlarını yaptırdım ilk dozu 10 yıl önce yaptırdım son dozu ise 6 yıl önce şimdi 3 bebeğime 20 haftalık hamileyim aile sağlığı merkezinde tüm dozları eskiden yaptırmışsın gerek yok aşıya dediler ama bu aşının geçerliliği 5 yıl diye duydum
HaticeAlaahin Beyazzz saglik ocagina sorunda yinede. Bende hamileliginde ve sonrasinda 5 dozu tamamladiginda omur boyu olmana gerek kalmadigini soylediler
HaticeAlaahin Beyazzz ben sadece bi doz yaptrdim ikincisini unutmusum saglik ocagina gittim dun onemli degil o kadar bi kere oldun zaten dediler. Dogumdan sonra yapalim dedi hatta ikinci gebeliginde yapariz dedi.
Mucize7979 Ahad paslı işlerle uğraşmıyorsanız gerek yok. Erken doğum riskim olduğum için doktorum yaptırtmadı
Beyazzz Ahad Doğum esnasında kullanılan metal aletlerden zarar görmemiz için yapılıyor 20 haftada ilk doz oluyor ikisi hamile ilken birsi Doğumdan sonra
Sever Ahad sağlık bakanlığı gerekli gördüğüne göre vardır bi sebebi bence sende yaptır doktorunu ebeni dinle 👂
Mucize7979 Beyazzz 16. Haftamda rahim ağzım kısaldığı için acilen ameliyata alındım ve rahim ağzına dikiş atıldı. Yani orada da alet edavat kullanıldı. Ne kadar steril ortamlar hepimiz biliyoruz
Mucize7979 Beyazzz doktorum profesor ve erken doğumu tetikliyor diye söyledi o nedenle dilekçe verip yaptırmayacağımı belirttim. Artık Allaha emanet. Doktorlar da bu konuda iki fikirli. Ben kendi doktoruma güveniyorum
Mucize7979 Sever doktorum profesor ve erken doğumu tetikliyor diye söyledi o nedenle dilekçe verip yaptırmayacağımı belirttim. Artık Allaha emanet