Kızlar merhaba yatarken falan normal bişi yok ama ayakta iş yaparken bi anda akıntı geliyo ve hissediyorum geldiğini hemen tuvalete gidiyorum sapsarı bi akıntı böyle ara ara bu sürekli oluyo eğilip kalkarken 28 haftalık hamileyim bebeğin suyu diye çok korkuyorum bunu yaşayanlar var mı normal mi neden olur acaba lütfen pazartesi doktora gidicem pazartesiye kadar içim içimi yicek yoksa acilde de hiçbir şey anlamazlar baska pratisyen hekimler oluyo hep