As12344 Yildiz_20 bende 40+0 tık yok bedenım kemiklerim kaldırmıyor artık Ama doğumdan da korkuyorum😂
Yildiz_20 As12344 ayen ya hem gelsin isdiyorum hemde korkuyorum amma arımayan yerimde kalmadı be bacım 😅
52kmavis Yildiz_20 Doğumdan sonra kucağına aldığında bütün ağrılarınız gidiyor birkaç gün heyecanlı geçiyor sonra tatlı yorgunluklar başlıyor 🥰
As12344 Buraya yazdıktan sonra sancımın başlaması kızlar dua edın olur mu hastaneye gıdicem ama uzatıyorum bekliyorum evde cekebıldıgim kadar çekeyim😂 Yildiz_20
Yildiz_20 As12344 ay Allah yardımcın olsun in şaa Allah güzel geçer sağlıkla kucağıma alasın ❤️❤️❤️❤️