Bende aşırı terliyorum dün gece yanıyorum diye diye uyudum resmen. Ayrıca yaşadığım yer de çok sıcak değil geceleri 17-16 derece falan oluyor. Ayaklarım çok terliyor bide en rahatsız edicisi ellerim su gibi terliyor 😔 bebeğim doğunca nasıl tutacağım bu ellerle bilmiyorum.