Calypsso Merhaba ilk gebeliğim detaylı ultrason sonrası alttan muayene ile rahim kısalıgım oldugunu söyledi doktor. 16 mm miş bilginiz var mıdır? Yaşayan ve ne gibi önlemler alınıyor? 16 mm çok mu kısa?
Tomucuk12 Calypsso kısa canım maalsef , dıkıs atılması gerekır aynı seyı bende detaylı sonrası ogrendım cok gecıkme
Emine-tfk Calypsso benim de 19.haftada rahim ağzı kısalığı var dendi 20 mm dikiş atılmadı progestan ve sürekli istirahatle devam ettim. Doktorum gerekli görmedi dikiş için şuan 31. Haftamdayım 4 gün önce kontrolüm vardı kısalık hala aynı bir sıkıntı yok dedi doktor.
Mery6619 Calypsso evet dikis okuyor haftaniza göre çok kısa. Dra gidene kadar mümkün olduğunca yatın. Haftanız ilerlemeden yaptırın serklaji
Tomucuk12 Calypsso tam kacıncı haftadasın ? Bak forumda serklaj postlarını oku canım rısklerıde var ama onlem de almıs oluyosun cok onemlı, saglıkla alırsın ınsallah kucagına korkma ama onlem al🙏🏻
miniiiikfasulye Calypsso sizi korkutmak istemem ama perinatoloji uzmanı ile görüşün tedavi gerekiyorsa uygulayın 34 haftadan sonra bişey yapılamıyor maalesef 34 +4 doğum yaptım ben iyikide tedavi uygulandı fark edildi
Calypsso Tomucuk12 22 haftalıgım ama agrım sancım yok sadece arada ayakta kaldıgım sürede cocuk kasıga baskı yapıyor bunun dışında perinatolog farketti zaten
Emine-tfk Tomucuk12 30. Haftaya kadar sürekli yattım neredeyse. Kişisel ihtiyaçlar dışında ama artık evin içinde biraz daha hareketlendim. Hem sıkıldım hem haftanın ilerlemesi bir rahatlık getirdi 😊
Krmyslts Canım benimde detaylı ultrasona sırasında farkedildi perinatolog 24 mm altı riski demişti. Bir an önce doktorunla konuşup önlemini al, gerisi Allahtan 🙏