Ars2223 Kızlar sorum yukarda 2 cm açıklık var düzensiz sancılarım var 90-100 falan görüyorum 2 haftadır gelen giden yok 37+3 olduk galiba haftasını bulacak bu gidişle
tatlibebegim_ Ars2223 38+5de doğurdum 3 cm açıklıkla kendi sancımla 11 saatte doğurdum doğuma girdiğimde 10 cmdi
Deletedmom_116 Ars2223 en yüksek 50 ve düzenli sancıyla Bir geceden öbür geceye doğumum oldu haftam çok karisik adete göre 43 haftalikti
Ars2223 Dnmzzeda Benimkide kız doktor rahmin baya yumuşamış dedi bugün nst istemişti gitmişken muayene de etti bekleyeceğiz dedi
Ars2223 tatlibebegim_ doktorumda kendi düzenli sancılarımı bekliyor 39 sonunda suni verebilirim duruma göre dedi
Deletedmom_116 Ars2223 Yüksekliği önemli olsaydı digurrudunuz şimdiye kadar umarım düzenli olur 🥹Düzenli olunca açılma hızlanır doğum olur tez vakitte inşallah ♥️
serenayshnn Cemre44 ben 35te gittim suyum azalmış ama riskli değilmiş 37de gidicem tekrar daha da azalmış mıdır acaba
TKumsall Ars2223 30da döndü 34te doğum sancısı yüzünden yatış verildi 36ya kadar tuttular 36da suyum geldi sızıntı şeklinde normal doğum beklediler 36+3te sezeryan doğum oldu