Kubraalara Kızlar merhaba süt sağma makinesi almalı mıyız hangi marka önerirsiniz manuel mi elektrikli mi
Bigsecret3 Kubraalara elektrikli Philips avent öneriyorum yada lansinoh marka olabilir manuel çok yorucu ne olur ne olmaz diye alınmalı bence tazikli sütünüz vs olursa on sağım yapıp bebeğinizi emzirirsiniz yada buzluğa koyarsınız fazla olursa
Liv3652 Kubraalara kiwi elektrikli almıştım 3-4 aya kadar düzenli bir şekilde kullandım fiyat performans ürünü bence 🤌🏻
Bergamot Bergamot lansinoh ya da avent. Yıllarca kullanırsınız. Ben ilkinde lansinoh almıştım hala çalışıyor 3.5 sene geçmesine rağmen. Yine aynısını kullanacağım sanırım
littlemiddle Lansinoh marka elektrikli kullandım, çok işime yaradı. İhtiyaç olduğunda da alınabilir belki ama ben önceden hazırlıklı olmayı severim. Almış, hazırlamıştım. Sütümü sağa sağa indirdim 3. gün 😁