Leyla13 Kızlar p.tesi dr gidicem henüz gitmedim kanda 10bin çıktı değerim ikiz gebelik olabilir mi ? Son adet tarihim 27 temmuz bu kadar yüksek olabilir mi ?
Fatmanur12345 Leyla13 değerle ikizin alakası yok canım onu ustrasyonda bilirsiniz yüksek olması normal belki reglinden hemen sonra tuttu gebelik hayırlı olsun sağlıkla gelsin miniş😍🌹
sweetmom_ Leyla13 10 gün geçmiş gayet olağan bir sonuç. Benim bildiğim kadarıyla değerin çoğul gebelikle alakası yok. hayırlı olsun💐
esengl03 Leyla13 bende kan verdim 6haftalikmis verdigimde 14.000 lerde cikmisti saglikli ve tek dediler
Leyla13 Fatmanur12345 çok teşekkür ederim canım benim valla arkadaşım biri dedi ikiz olabilir ailede de var ikiz hatta benimde ikizim var dedim acaba olabilirmi 🥹🥹🥹
TKumsall Leyla13 ikizse 6 9 hafta arası belli oluyor çift yumurta hemen de belli edebiliyor tek yumurta daha uzun da sürebiliyor Allah gönlünden nasıl geçiyorsa oyle versin
KurabiyeninAnnesi123 Leyla13 betayla ikiz olup olmadgi anlaşilmaz cnm ultrasonda belli olur sdce kimi gebede ikiz gebelik betasi 4500 ken kimi gebe de 11675 olabiliyor ben 11675 degerle kizimi öğrenmştm tek bebek
MervEslinArden Leyla13 Merhaba kontrol sonrası ne çıktı tek mi çift mi bebito benimde 10 bin çıktı cuma tekrar kontrol