Kızlar ateşim 39.5 oldu bir anda memelerim dolmuştu bebeğim emdi boşaldı ikisi de ama ateşim düşmüyor. Aslında alnımda falan o kadar sıcaklık yok iyiyim sıcaklık içten mi anlamadım. Doktora gitsem mi serum alayım mı gerek var mı? Duşta aldım geçmedi arttı hatta.