Kacamazz Bende bu sabah test yaptım negatif çıktı. Adetime 3 gün var bende umudumu kesmiştim. Şimdi burdaki yazılanları okuyunca geri umut oldu
cauuv1 acelyaprak şimdi test yapma perileri geldi .. predictor early aldım adete 1 gün var insallah güzel sonuc alırım yaa