Nutella1 Arkadaşlar merhaba benim doğumun aralığa denk geliyor zıbın alacağım da kısa kol mu sıfır kol mu uzun kol mu zıbın almalıyım bilemedim yardım eder misiniz kız bebeği olacak inşallah
Ebbruc Nutella1 üstüne zaten uzun kollu şeyler giydirildiği için kısa kollu ve sıfır kollu almıştım ben oğlumda hep bunaltmasın diye, öyle de kullandım evim doğalgazlı. Bu oğlumda ocağa denk geliyo bunda da öyle yapcam
Rukiisss Nutella1 altta giydirmek için kısa aldım uzun kollu olankari da altiyla beraber takım şeklinde aldım zıbın ve altı
Kze Nutella1 bende ocakta dogum yapacagim insallah altina atlet diye kisa kollu aldim ustune de normal zibin yani ikisnden de aldm
Amanbedunya Nutella1 25. Haftdayz daha başlamadm alışverişe ama hem uzun hem kısa almayı düşünüyorum nasip olursa