Hormonlardan sebep kaşıntı oluyor. Ancak göbek çevresinde kaşıntı varsa muhakkak doktora başvurun gebelikte dikkat etmek gerekiyormuş. Ödemden olabilir. Beslenmenize dikkat edin ve doktorunuza muhakkak bahsedin belki tahlil isteyip bakmak ister. Riske atmamak lazım geçmiş olsun