Pembesu Kızlar merhaba🌸 Kız bebeğimiz olacak aklımızdaki isimler; Kumsal-İnci-Mira-Saye-Öykü-Defne🤭 Kulağa hangisi hoş geliyor iki isim de olabilir neleri önerirsiniz🙏🏻 belki sizler için de fikir olur 🌸
twinsmom__ Pembesu kulağa hoş gelmesi herkes için farklı olabilir bana Öykü çok hoş bi isim gibi geliyo🫠 Defneler hep akıllı İnciler hep bi bilmiş etrafımda😅