Bu durumu bende yaşadım 5 haftalık başladım kanama
Sonra kahverengi oldu
Hastanede yattım Protestan iğne ve hap ikisini kullandım
İğneyi bıraktık hap halen devam 13 haftalık şuan
Hiç ayağa kalmadım sadece tuvalet doktorlar öyle dedi bana
Sizce sadece uzanın dinlenin varsa biri size baksin yada oraya gidin
Ben kayınvalidem de kaldim