Brckymk esolinaaaaa bence iyi canım yine doktorum daha iyi bilir ama ben oğlumu 37+0 da 2780 gr doğurmuştum 80 gr ı ödemdi yani minicikti bence şuan için iyi kilosu skma canını 🌸🤲🏻
BusraaZeynep esolinaaaaa geçer merak etmeyin bence hiç stres yapıp düşünmeyin bunu zaten doğduktan sonra daha çok kilo alıyor inşallah sağlıkla doğsunlar da kaç kilo önemli değil merak etmeyin siz
Cevahir53 35+2 3200 dedi neredeyse 39 ile uyumluymuş seninki gayet iyi canım ben napacağım bilmiyorum
esolinaaaaa Cevahir53 benim oğlum öyleydi canım 38+2 de 4100 gr doğdu Buda böyle olunca kafaya taktım demek ki normal 🙄
Brckymk esolinaaaaa doğrudur tabi ama her bebiş bir değil öyle düşün benim oğlum 3 yaşına girdi sayılır ve şuan boy da kilo da yaşıtlarından biraz fazla hatta doktor boylu poslu kalıplı olcak belli dedi yeter ki sağlıklı olsun kilonun hiç önemi yok 🤲🏻🤲🏻❤️❤️
Aybukealtintas esolinaaaaa merhaba dün 35+2 de gittim bende 2750 gr Dı haftasıyla uyumlu dedi doktorum