Krasivyy 22+2 sabah kızımı detaylı renkli ultrasonda görcem çok merak ediyorum miniğimin yüzünü inşallah bi sıkıntı çıkmaz sağlıklı haberlerini alırım yavrumun 🙏
Sakirtugce33 Krasivyy inş cnm güzel haberlerle dönersin 🤲🏻Sağ salım saglıcakla al prensesini kucağına😊
Esraaaaa İnşallah çıkmaz içini ferah tut Allah yardımcınız olsun ☺️ Onları İki boyutlu da görmek bile çok güzel renkli de şahane 😍
Serraaa Inşallah canm bende sabah 9da randevum var bı detaylı ultrasyonda gormuştum 30 haftaya gırdm bebişim yuzunu gostermıyo ınşallah yarın gorurum bu saat oldu uyumadım🤦♀️🤦♀️
Destina21 Krasivyy bende yarın sabah gidicem .. 22+2 yiz ..çok heyecanliyim ..inşallah herşey yolundadır 🙏🙏♥️♥️
Krasivyy Sakirtugce33 AyEr Sağolun kızlar gittim çok şükür iyiymiş kızım hiç bi sıkıntı yok 1 hafta da önden gidiyomuş renkli yüzüne baktık aynı babası ağzı burnu 😂😂