Dlnshn02 Kızlar bugün 33 haftalık olduk ama bebek kendini sürekli kasıyor uzun sürmüyor kafası halen yukarda duruyor biraz canım acıyor kasılırken. Pek tekme falan da atmıyor yeri daraldığı için mi acaba
yigitmom_ Dlnshn02 Canım bende 33. Haftamdayim aynı şikayetler bende de var. Doktorum soluna yattigin zaman kasilman geçiyorsa korkma ama kasılmalar sıklaşip rahatsız edecek boyuttaysa gel dedi🙂
Befnnn Dlnshn02 bizde 33 haftalık olduk kasılma bir tarafta toplanma oluyor tekmeler çok azaldı korkuyorum inşallah normaldir kontorlume daha 10 gün var 😔