0701 ben bugün 22+0ım şimdi ben iki gruba ayırıyorum karnındaki acıdan bende de var buna yuvarlak bağ ağrısı deniyormuş. Bebek herhalde oynadıkça acıtıyor olabilir. İkincisi kasık ağrısı bu enfeksiyon ağrısı da olabilir bebek hareketinden de olabilir. Tabiki ben doktor değilim doktora sorarsanız daha iyi olur🤗