Aynil710 canım selam aynı durumu çok kez yaşadım . İlk haftalarda özellikle rahim büyüdüğü için kasların geriliyor bu yüzden iki katı daha fazla ağrı oluyor . Hapşırdığın zaman da kasların kasıldığı için ağrı oluyor . Mümkün olduğunda kendini tutmadan karnını tutarak hapşır . Ben o kadar acı çekiyordum ki bir de nezle olmuştum doktorum sonunda göstermek zorunda kaldı o kadar acıyordu kasıklarım 😂😂 karnını tutarak hapşırınca daha kolay oluyor ama normal kanaman ateşin olmadığı sürece korkma :) hepsi geçiyor biz de 33.haftaya geldik ilk 3 ay gerçekten stresli ve zor ama tadını çıkar çok güzel bir süreç çünkü her zaman yaşayacağımız zamanlar değil zorluklarıyla da olsa kabulümüz 🥰🥰 Tekmeler atmaya başlayınca sende rahatlayacaksın :))))