bsraplsm Kızlar 20 haftalık hamileyim . Okb hastasıyım ve sanırım depresyona da girdim . Eşimden soğudum uzaklaştım . Sürekli aklıma takılıyor niye böyle oldu sevmiyor muyum diye . Çok kötüyüm 🥹 Böyle olup düzelen var mı aramızda
_Mother_ bsraplsm kızımda eşim değil de bazı kişiler vardı sürekli gördüğüm konuştukları zaman bile çok gıcığıma gidiyordu küfür ediyormuş gibi aşırı gıcık bir süreçti kendime kızıyordum yine böyle hissediyorum diye belli bir zaman sonra geçti ama
bsraplsm _Mother_ Çok zor bir durumdayım sürekli kendimi sorgulamaktan bıktım zaten aşırı takıntılı bi insanım 🥹
_Mother_ bsraplsm içini ferah tut kafanda düşünme genelde ondan oluyor güzel düşün güzel anılara falan birlikte yaptığınız seni mutlu eden şeyleri düşün inşallah en kısa zamanda geçer 💝