Meliss00 mucizemgelsin61 Benim bebeğimede aynı şeyi söylediler çenesi gerideymiş başka bir durum varmı ultrasonda gözüken sizde ?
Mrvsmt2502 mucizemgelsin61 benimkızımında usg de geride gözüküyordu ama babasınında öyle çeneleri yok gibi ufacık
Meliss00 mucizemgelsin61 33 haftalık olduk ama çok öncesinden söylemeye başladılar bebeğimde birçok anomali gözüktü benim pekde sağlıklı bir bebek olarak görmüyorlar siz kaç haftalıksınız ?
mucizemgelsin61 Meliss00 Peki amniyo falan önerdilermi bunun için ? bana amniyosentez yapalım dediler ama çok korkuyorum😞 17 haftalığım
Meliss00 mucizemgelsin61 Önerdi doktorumuz önce fetal dna testi yaptırdım sonrasında amniyosentez sonra bazı doktorun yarattığı sebeplerden kaynaklı 2. Kez amniyosentez işlemi yaptırdım
mucizemgelsin61 Mrvsmt2502 Anladımm ya ona çok kafayı takmadım yinede çokda önemli değil sanırım daha başka sıkıntımız var asıl ..Sağ salim kucağımıza alalım inşallah
mucizemgelsin61 Meliss00 öylemi nasıl bi işlem can acıtıyormu uyuşturuluyormu bide bebek için riski olduğunu biliyorumda anneye bi yan etkisi zararı varmıdır bu işlemin
Meliss00 mucizemgelsin61 Uyuşturmuyorlar benim ilk amniyosentez yaptırışımda açıkçası çok acımıştı ama 2. O kadar değildi anneye yan etkisi yok sadece birkaç hafta enfeksiyon riski oluyor ilk gün ben ayağa kalkarken zorlanmıştım sonra geçiyor yavas yavaş
mucizemgelsin61 Meliss00 Hımmm anladım demekki doktorun eline göre değişiyor acıyıp acımaması bence hayırlısı bakalım neler olcak teşekkür ederim
mucizemgelsin61 Dnzg1 Banada o haftalarda dediler sanırım daha erken canım doktorlar öyle yorumlar yapabilir çok endişelenme o haftalarda normal sonradan düzeliyor herşey inşallah