Kızlar şimdi benim annem ebe ve biz doğumu çok konuşuyoruz normal doğumu sonuna kadar destekliyor ama konu kendi kızı olduğundan epidural al mutlaka diye tutturdu bende epiduralsiz doğururum diye düşünüyorum hep ama aklımı karıştırdı yani epuralide hiç araştırmadım şimdi doğum zamanı geldi bekliyoruz artık gelmesini şimdi epidural alma imkanım varken alsammı çoook büyük rahatlık falan diyorsanız ikna olucam 😅