Merhaba sevgili anneler ,dün doktorum bebeğimin yukarda plesentanın asagıda olduğu söyledi .İlk gebeliğim ve 15+2 deyim .Zamanla çıkar yukarı dedi,ilk gebelikte olabilir dedi .Fakat çıkmaması halinde tehlikeli sonuçlar olduğunu okudum .Bu durumu yaşayan varmı aranızda ?