Seyma_erdgn düşük yapmıştım doktor 6 ay bekle sonra düşünürseniz deneyin demişti adetime 1 gün var ama sürekli uyuyorum karnımın alti belim vücudumda ağrı var test yaptım cift çizgi çıktı bi kaç gün bekleyim mi yoksa direk gidip kan mı vermeliyim