Kızlar 29 ağustosta betam 719 du. Bügün 5+5 gebelik haftam ve doktora gittim kesen çok küçük dedi beta baktırdım 1235 çıktı. Doktor 10 binlerde olması gerek dedi. Salı gününe kadsr kanaman olabilir düşük yaşarsın dedi. Kanama olmazsa tekrar beta bakılacak. Böyle bir durumla karşılaşan var mı sağlıklı gebelik geçiren ağlamaktan içim dışıma çıktı moralim çok bozuk 😢