Arkadaşlar 2 gündür diş etlerim şişti felaket bir ağrı var ne yutkunabiliyorum ne bişey yiyebiliyorum ölücem ağrıdan. Tuzlu su ile gargara yapıyorum parol içebiliyorum doktorum da bunları yapabilirsin dedi. Var mı yaşayan başka yöntemi olan geçmesi için