Kızlar merhaba 40 haftalık hamileyim çarşamba günü nst de düzenli sancım çıktı ancak bende his yoktu alttan muayene yapıldı ve 1 cm açıklık çıktı ertesi günü nişanım geldi ve nst ye girdim ancak sancı yoktu bugünde nst de sancım yoktu doktor pazar gecesi 12 de acilden giriş yapmamı ve fitil ile doğum başlatacağını söyledi yaşayan var mı daha önce çok kaygalıyım suni sancı veya fitille doğum yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi 💗🎀