Gunduzanne Kızlar 9.haftamda fetal dna yaptırdım. 18. Haftamdayım bugün perinatoloji doktorum bebeğin kalbinde parlaklık var ama başka bi özel görüntüleme merkezine de gidin bikaç hafta sonra dedi. Başınıza geldimi kızlar tecrübelerinizi paylaşırmısınız ?
heyben Gunduzanne biz kardiyolojiye gittiğimizde kalbimize eko yapıyorlar ya onu anne karnındaki bebeğe yapıyorlar kalbe ayrıntılı bakıyor diyeyim
heyben Gunduzanne bence yeterli daha üst bir test yok çünkü. buradan okuduğum genelde o haftalarda parlaklık görülmüş çoğu kişide ve geçmiş hep. isterseniz arama kısmına parlaklık yazıp bakın içiniz rahatlar
heyben heyben kalp rahatsızlığı varsa fetal eko gerekir o fetal dna da çıkmaz yeterli dediğim kısım down falan
heyben Gunduzanne fetal ekoyu perinatolog yapıyor diye biliyorum ama 20. haftadan sonra. size o yüzden tekrar gidin demiş olabilir.