Gizem-1009 10 haftalıkken cinsiyet söylemesi o kadar saçma ki benim doktor da 11+5te kesinlikle eminim erkek yüzde yüz dedi 16 da kız olduğunu öğrendim. 17de kız dediyse yanılma olma olasılığı çok düşük canım 15-16 dan sonra yanıltan görüntü olmuyor dedi bana. başka doktora da gitmeni tavsiye ederim ben kız olduğundan emin olmak için gittim çünkü önceden yüzde yüz erkek demişti başka doktora da gittim emin oldum kesinlikle kız dedi bakar bakmaz