Kızlar merhaba ,24+1deyim kronik tansiyon hastasıyım her ay kardiyolojiye gidiyorum kontrole bu sefer de nabız ve kalp atışı 100-115 arası çıkıyor ilaç değişime gittik tansiyonumu düzenledi fakat kalp yine 100 atıyor 🫤 sizde bu durumla karşı karşıya kaldınız mı acaba? Siz de durumlar nasıl kızlar