EvremAkar Kızlar 7 haftalık gebeyim henüz doktora gitmedim sadece beta baktırdım doktora yarın gideceğim ama 2 haftadır felaket mide bulantısı çekiyorum kusma yok sadece midem bulanıyor benim gibi olan var mı aranızda ne yapabiliriz fikir verirmisiniz
Larraa Çubuk kraker yiyebilirsini bulantınızı bastırır. Limonu tuzlayıp yiyebilirsiniz bazılarında yine bulantıyı bastırıyor sizde de işe yarayabilir.
Larraa EvremAkar Çok zorlanıyorsanız doktorunuzdan ilaç yazmasını isteyebilirsiniz. Beni tam anlamıyla rahatlatan tek şey bulantı ilacı oldu.
newmommmyy2 Bende aynıyım 6.haftadayım felaket mide bulantım var ama kusma yok yoğurt yiyince biraz rahatlıyorum belki sizdede işe yarar Allah yardımcımız olsun valla çok fenaymış bu bulantılar
EvremAkar newmommmyy2 benim ikinci hamileliğim birde kızımda o kadar rahattım ki bir kere bile bulantım olmamıştı bunda çok farklı 🥺
newmommmyy2 zelihayaman1 merhaba şuan 8.haftanın sonlarındayım hala aynıyım prilamla gözümü açabiliyorum, sadece tuvalet için yerimden kalkıyorum neredeyse inşallah 3.ayda biter artık