Merhaba arkadaşlar. Geçen gece bi sıcaklık hissederek tuvalete gittim ve kanamam vardı ama normal bi kanama değildi sanki bardaktan boşalır gibiydi. Hemen doktorumla görüşüp hastaneye geldim ama kanama halen devam ediyordu. Doktorda bu kanamanın normal olmadığını söyledi. Çok şükür bebek iyiydi kanamam azaldı . Doktorum coraspin kullandığım için olabileceğini söyledi ilk çocuğumda iğne olarak kan sulandırıcı kullanmıştım ve böyle bir şey yaşamamıştım. Aranızda aynı durumu yaşayan arkadaşlarım var mı acaba ? Teşekkür ederim