ykaya18 oğlumun ismi unisex bir isim, ikinci ismini erkek olduğu anlaşılsın diye koyduk. Yine soyadımız aşırı klasik bir soyad. Tek isim kalsaydı Türkiye’de aynı isim soyisimde 50 bin kişi vardır en az. İleride mail adresi alırken vs kendi ad soyadı ile alabilsin vs diye düşündük. Zaten iki ismi toplam 9 harf, soyadımız da kısa. Zorluk yaşayacağını düşünmüyorum.
Yalnız burada iki isim koyanlara “özentilik, saçmalık” diye yorum yapanlar var. Bunu da saygısızlık olarak görüyorum.