gumusizl
33+5im nst de sancım çıktığından erken doğum riskim var ve adalat kullanıyorum. Doktorum önümüzdeki haftadan itibaren ilacı kesicem doğum olabilir hazırlıklarını tamamla dedi. Bebeğim 10 gün kadar önde gelişimi. O yüzden ilacı bırakında doğum başlayabilir doğuma alırım dedi. Açılmam yok fakat 2 gündür kasıklarımda batma hissediyprum ve tuvalete oturduğumda sanki ıkınsam doğurcam gibi geliyor bir baskı var. Geceleri inanılmaz sıcak basıyor atletle yatıyorum ve midem bulanıyor nefes alamıyorum kalbim sıkışıyor gibi. Saat başı mide yanmasıyla uyanıp buz gibi su içiyorum ve sürekli tuvalete gidiyorum. Yüzüm bi anda şişti ve arada kızarıyorum. Göğüslerim acıyor ve bi anda şişti taş gibi oldular. Bunlar normal mi yoksa doğum mu yaklaştı acaba bilgisi olan var mı