Haappyymomm bende şuan 8 aylık hamileyim ve 15 aylık bebeğim var halada emziriyorum çocuğum da emiyor yani. Doktora da sordum çok bişey demedi. Öyle yok zehirlenir yok başka bişey demedi yani. Diğer bebeğin suçu ne onunda süt hakkı var sonuçta.kendi bırakmadığı sürece emzirecegim zamanı dolana kadar.