30.haftaya gireceğim son bi kaç haftadır iki bacağımın arasında ağrı gibi uyuşma gibi tarif edemediğim bi his var hani böyle saatlerdir oturursunuz da uyuşursunuz ya kalkarken yürürken resmen uyuşmuş gibiyim ne yaparsam yapayım geçmiyor. Doktorum erkek anlatmaya çalışıyorum derdimi de anlatamıyorum nasıl tarif edilir onu da bilemiyorum ilk gebeliğimde hiç böyle olmadım 30.haftada böyleysem nasıl dayanacağım enfeksiyon ağrısı sanıyordum tedavi oluyorum geçmiyor, magnezyum içiyorum geçmiyor Pelvik kasında mı ağrı desem rahim bölgesi mi desem tarif de edemiyorum var mı içinizde böyle bir şey yaşayan oturunca kalkamaz oldum