Gebesasli ben kremi çok kullanmadım ama gümüş kapak tavsiye ederim 8 aydır emziriyorum daha bir kere yara olmadı. Emzirdikten sonra mutlaka kurulama yapın o çok önemli, o krem için de yara olunca faydası yok diye okumuştum sadece olmadan önce düzenli kullanmak fayda sağlar.