melekkfit Test sonuçları yüksek çıktı bir an da yükseldi :/ bugün kullandığım bazı haplara vs ara verdirdi doktorum kaşıntı da oluyor :// 21. Haftadayım yaşan olduysa yazabilir mi erken doğum riski oluyormuş 😔😔😔
Gizem-1009 melekkfit bende 22 haftalık oldum önceki haftalarımda kaşıntı çok oluyordu ellim ayağımda bende doktora gittim karaciğerim yüksek çıktı iki kere de test aldılar yine yüksek kontrol altına aldılar 1 ay sonra tekrar gel dedi bakalım inşAllah düşer erken doğum olacağını doktorum söylemedi bilmiyorum
Deletedmom_116 melekkfit bu süreçte takip edilirsin ilaçla falan duzeltineye cakisir eğer ki düzelmezse belli bı haftada Sezeryana alırlar korrkma stres en büyük yancjsi
Beyza_12 melekkfit bende gebeliğim ilk 2 ayı yüksekti yüksek dozda olan vitamin ilaçlarını kesti doktorum yağlı şeyler yeme dedi ceviz fıstık kırmızı et vs çok az yiyordum şuan kontrol altinda