Lina01 Gratiste bir doğal boya var bende onunla boyadım 5.yada beyazlarım vardı dayanamadım şimdi birde doğuma birhafta kala boyıcam yani gebelik süresince 2 kez boyamış olacağım şimdilik bir sıkıntı yok