Dilek_04 cok normal düğüm attiklari yerler özellikle cok rahatsiz edici sadece yataga vs. sürünerek çıkıp inmeyin illaki düşecektir. Bende zorlanirdim yemek yerken sandalyeye oturamazdim bile rahat. Dikisler düşüncede orada Bi gerginlik hissediyordum sanki etlerim çekiliyormuş gibi ama zamanla oda geçti. Bende normal dogumun hic bir şeyinden korkmam sadece kesilip dikilmekten korkuyorum ilk dogumda yasadim inşallah bu 2. Dogumumda kesik atmazlar 🥹