Merhaba 38+3 üm ilk gebeliğim dün nişanım geldi bugün doktora gittiğim de açılmamın parmak ucu kadar olduğunu nts de hafif sancıların başladığını söyledi doktorum nişan geldikten sonra ne zaman doğum oluyor açılmamın hızlanması için ne yapmalıyım bilenler bilgilendirirse sevinirim daha ilk gebeliğim