Benim çarşamba günü sancım çıkmıştı nst de hemde düzenli ama bende his yoktu muane oldum 1 cm açıklık ertesi gün yani dünde nişanım geldi ancak bugün tekrar nst ye girdim sancı yok 40 haftalık olduğum için pazar gecesi yatış verilicek fitil ile doğum başlatılıcak