28 haftalık hamileyim yatarken sıkıntı yok ama ayağa kalktığım an ve eğilince bir şey almak için bazdn akıntı geliyo çok yoğun rengine bakıyorum kremsi sarı bir renk dün doktora gittim ama bunu söylemeyi unuttum doktorda bebeğin sıvısı sınırda bol su iç diyince eve gelince kafam dank etti bu amnyşon olabilir mi acaba ? Çok endişelendim bi an ama öle bişi olsa doktor anlamaz mıydı ultrason da