Arkadaşlar dünn kontrolüm vardı. Bebekte karın çevresi geriliği var dediler kiloyu sordum 1 in üzeri dedi neden dedim bu gerilik sebebi ne dedim. Hasta bekliyo dedi . Çık dedi it gibi azarladı . Bugünde kan uyuşmazlığı iğnesi için farklı doktora gittim oda açıklama yapmadı. Bu neden olur başına gelen var mı böyle birsey ne yapmam lazım