User658383839 ben ateş ölçeri yok ettim artık çünkü ateşim mi var bebeğe bi şey olursa diye kafayı yiyordum. Belirtileriniz şiddetlenip sizi böyle aşırı rahatsız etmediği sürece paniklemeyin. Kanama vs olmadığı müddetçe korkmayın. Vücudunuzu dinlemeyin keyfini çıkarın😊😍