Merhaba arkadaşlar normalde 29.7 haftalık gebeyim ama bugün doktor kontrolüm vardı doktorum 30 + 4 dedi kilosu bir 700 gram kafama su takıldı ilk zamanlar şeker yüklemesi yapıldı bende şeker oldu şeker var şüphesiyle işte şu an tekrardan yapılması istendi doktor haftasından ileride dedi bilmiyorum ya sizde de böyle oldu mu
Gerçi her gebelerde farklı bunu biliyorum