eliffff34 Kızlar 17 haftalık hamileyim yaklaşık birkaç haftadan beri kuyruk sokumun çok ağrıyor masa başı çalışıyorum uzun süre oturunca ağrı başlıyor kalkmakta zorlanıyorum aynı durumu yaşayan çözüm bulan var mı
drn5410 eliffff34 benimde vardı o haftalarda ilerleyen haftalarda azaldı şuan aşırı yorulmadikca olmuyor 32 haftaligim birde magnezyum kullanıyorum düzenli ondan sonra biraz daha rahatladım sanki
Gamzeli_03 eliffff34 malesef uzun süre oturunca oluyor bende doğum dan sonra oldu sürekli çocuk emsin diye oturduğum için kalkarken sanki ikiye çatlıyor 🤦🏻♀️😭
sacmalamakizim eliffff34 Bu benim 2. gebeliğim mesela kızımı sallarken o ağrı bende de oluyor, sanki kıpırdasam kemiğim çıt kırıldım olacakmış gibi oluyor, aynı şeyi mi yaşıyoruz acaba?
yeni_anne2 Bendee aynı durumu yaşadım yengeç gibi hep yan yan uzaniyordum😆 13+5 deyiz azaldı baya ama kendimi yorsam bırazz yıne agrıyor ama geçiyor merak etmeeyın
sacmalamakizim eliffff34 Evet bende öyle kalkmaya başlarken oluyor, doktor magnezyum yazdı bana belki size de yazar. ☺
sacmalamakizim yeni_anne2 Yok kız benimki, ama sezaryen oldum ilkinde, doktor ondan da olabilir dedi.
Berna40 Benim oğlum olacak kuyruk sokumu ağrısı var😌çok oturamiyorum.yuruyus yapıyorum 34 hafta oldum
yeni_anne2 Berna40 ayyy bende dee varrr o kuyruk sokumu agrısı cinsiyeti bellı degilll daha ınsallah hayırlısı arada bas ağrısı da oluyor bakalimm 😊😆
eliffff34 Teacherr evet öyle genellikle sandalyede uzun oturduğum zamanlar oluyor masa başı çalışıyorum doktorum ile görüştüm magnezyuma devam et dedi
Teacherr Teacherr eliffff34 ay ben de ev temizliği yapınca başladı evim cok büyük bir günde btireyim dedim üstüne ağrı okumca endişelendim teşekkür ederim