Kızlar merhaba bir şey sormak istiyorum ben suan 28 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından beri bazı zamanlarda ayağa kalkınca su gibi akıntım oldu durmayan tarzda bende hep enfeksiyon olduğu için asla kurtulamadığım için bunu hep buna bağladım doktora her gittiğimde akıntım var dedim ama anlık çeşme gibi durmadan geliyo demedim ama hep söyledim enfeksiyon dendi ilaç verildi asla geçmedi neyse bayadır olmuyordu dün yine mutfakta bir şeyler yaparken eğilip kalktım aynısı oldu baya geldi rengine baktım böle beyaz gibi ama şurup beyazı gibiydi neyse dün randevum var diye nasılsa doktor bir şey görürse söler diye yine her zaman ki olaydır diye önemsemedim doktora gittim 1 saat sonra baktı ultrasondan her şey gayet iyi sadece suyun sınırda bol su iç sigara içilen ortamdan uzak dur haftaya görüşelim dedi tabi ben o an akıntıyı söylemeyi unuttum ona şimdi kafama takıldı benim bir şey olsa baska türlü sızdırma gibi bunu farketmez miydi ? Bide hep başından beri yaşadığım için unuttum şimdi kafamda kurmaya başladım bi şey olsa anlarmıydı ? Hani rahim ağızı açık mı kapalı mu onu görmez mi anlamaz mı orda ? Sınırda diyince ben bi mod olarak düştüm direk eve gelince akıntı aklıma geldi ama doktor da öyle pek üstüne düşmedi bol su iç dedi ne yapmalıyım acaba ?